<div dir="ltr">Sziasztok,<div><br></div><div>3. zh-t jövőhéten meg tudom írni. Megint rts játék lenne <3<br><br>Első feladatnak olyasmire gondoltam hogy van 2 csapat, az egyik oldalon van egy vár, másik oldalon egy ostromló hadsereg (egyszerűség kedvéért lehet az egész sereget 1 objektumként reprezentálni). A vár bizonyos időközönként tud bizonyos mennyiségű nyílvesszőt kilőni. Pl 5 * tickrate időközönként tud egy 10 nyílvesszőből álló volley-t kilőni, de 1 * tickrate amíg a nyílvessző megérkezik. A skeleton 1 szálas program lenne így 15 * tickrate idő lenne 1 volley. Első feladatban ezt kéne átírni úgy hogy a nyilvesszők a háttérben, külön szálakon repdessenek, ne lassítsák se egymást, se a várat. Megérkezéskor thread safe módon kell levonni a hadsereg hp-jából. Ezek mind alap dolgok, de első feladatnak (~15 pont) szerintem elég. Még lenne két feladat, a második valami közepes nehézségű, a harmadik nehezebb / olyan amihez gondolkodni is kell picit.</div><div><br></div><div>Ha ez nektek is megfelelő akkor kérnék egy feedback-t és akkor jövőhéten küldöm a teljes feladatsort + skeletont.</div><div><br></div><div>Andor</div></div>